FOTO Cel mai recent concept de telefon Xiaomi are un obiectiv Leica M interschimbabil

de: Ozana Mazilu
04 11. 2022

Xiaomi 12S Ultra ne-a surprins cu senzorul său de cameră de un inch și co-brandingul Leica în iulie, dar se dovedește că marca chinezească lucra la ceva mult mai ambițios în același timp.

Xiaomi 12S Ultra Concept Phone” a fost dezvăluit cu un aspect aproape identic cu dispozitivul emblematic, dar cu un al doilea senzor de un inch, de 50,3 megapixeli, ocupând, în schimb, mijlocul camerei. În plus, acest nou senzor este proiectat să funcționeze cu un obiectiv Leica M interschimbabil.

Xiaomi 12S Ultra Concept Phone este impresionant

În mod interesant, Xiaomi a ales să protejeze acest senzor suplimentar de un inch sub o bucată mare, circulară de sticlă durabilă din safir. Deși acest lucru ar proteja senzorul împotriva prafului și a obiectelor străine mai mari, ne întrebăm cum ar afecta acest strat suplimentar de sticlă asupra transmisiei optice generale.

Xiaomi 12S Ultra Concept Phone

Între timp, camera ultra-wide de 48 de megapixeli care a fost poziționată inițial în mijlocul insulei camerei a fost deplasată în lateral, ocupând spațiul care găzduia cândva o cameră teleobiectivă periscopică de 48 de megapixeli.

Astfel, pentru a instala un obiectiv interschimbabil pe acest telefon concept 5G, mai întâi trebuie să deșurubați inelul de protecție din jurul insulei camerei din spate, apoi, prin intermediul unui adaptor, veți putea monta orice obiectiv Leica M. Ansamblul complet cu un obiectiv Leica Summilux-M 35mm f/1.4 ASPH arată destul de impresionant din lateral. Anterior, cel mai apropiat lucru de această combinație ar fi una dintre acele camere Android Yongnuo conectate la 4G. Sau puteți călători mai departe în timp și vă amintiți de vremurile bune cu Samsung Galaxy NX.

Xiaomi nu a spus dacă 12S Ultra Concept Phone va fi vreodată produs în masă. Tot ce știm este că acest proiect a fost dezvoltat alături de actualul 12S Ultra și, în final, au fost realizate doar zece unități din primul. Câteva dintre aceste mostre au fost date unor influenceri norocoși, cu fiecare unitate care costă aproximativ 300.000 de yuani sau aproximativ 41.210 USD.